niedziela, 8 lipca 2012

Informacja!!

Hejka! Jak wam mija lato? Mi super!! Aczkolwiek, mam małą sprawę do was. Mianowicie chodzi mi o to, że zawieszam bloga na 2 i pół tygodnia. Niestety jadę na obóz harcerski i nie będę mogła pisać postów. Jadę do lasu więc raczej Wi-Fi tam nie będzie. Chyba, że jakiś jelonek mi pożyczy swojego iPhone ;) No więc tak. Powiem wam że za dwa dni od dzisiaj Perrie ma urodziny. Ja niestety nie napisze je  nic na TT ale wy możecie ;) Kiedy wrócę z obozu dodam WSZYSTKIE informacje co było u dziewczyn w trakcie mojego pobytu. Obiecuję! Niestety nie mogę nikogo znaleźć na zastępstwo, a druga blogerka jedzie ze mną na obóz ;( Tak więc jest mi bardzo przykro, ale muszę zawiesić bloga ;(

A to tak do przypomnienia jak brzmią nasze Little Mix! ( Filmik stary i wcześniej nie został dodany na bloga ale dobre i to!)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz