poniedziałek, 24 września 2012

Takie coś.

Dobra dobra, może coś jest ze mną nie tak, ale błagam was, KOMENTUJCIE COŚ! Normalnie oszaleć można -,-
Dobra to Tak, Kiedy Zayn był w Niemczech, nasza słodka Perrie Była z nim <3 Jaka pikna miłość *-*



spotted: Zayn and Perrie in Germany before the signing
 
Ja się nie orientuję, ale 1D chyba w Niemczech byli 22 O,o < chyba >
To jeszcze Sam i Jade(<3) Byli w klubie, yyyy nie wiem kiedy, ale nie dawno xd Oj tam, oj tam xp

< Ja nie wiem, ale ten co trzymał aparat tu musiał być mocno pijany >
No i ostatnie to nasza super mega fajna imprezowa Leigh ;




  
Podobno nasza piękna księżniczka Jesy ma nowego chomiczka ^^ Kupił jej Jordan. Ja nie wiem co się z nimi dzieje, ale nie ma żadnych zdjęć, tylko fakty z TT. Tak sobie pomyślałam co wy na mały konkursik na blogu? Jakaś fajna nagroda, i fajny QUIZ czy coś takiego? Napiszcie mi odpowiedzi w komentarzach .. 


Love, Suzi xx

21 komentarzy:

  1. Blog fajny, tylko dlaczego piszecie o tym samym, co już było, zamiast sprawdzić, co kto już napisał... Po co powielać widoczne już informacje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mozesz zrobic konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja chcę wiedzieć co z tym naborem na pomocnice na bloga twego. Mówiłaś że ktoś zostanie a tym czasem widzę że piszesz tylko ty. Wiem z moich źródeł że aguss020 nie pisze tutaj nic- co jest trochę dziwne- wiem też że piszesz tylko właśnie ty, ale zmierzając do końca- gdzie jest diablica?- ona była tutaj caluśki tydzień próbny a niektórzy to wgl tylko jedną notkę dodali i już wypadali- co z tą dziewczyną?~~Anna~~ xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aguss020 to moja stara nazwa (teraz nazywam sie cuki) , prpwadzę tego bloga z suzi od początku i ciągle pisze na tym blogu
      ~~cuki~~

      Usuń
  4. Blog o Little Mix :)
    Uwielbiam ten zespół. ;d
    Nie dlatego, że Perrie jest z Zaynem czy coś.
    Lubiłam je wcześniej i szczerze liczyłam, że wygrają :)))
    Olbrzymi szacun dla nich za zwycięstwo ;d
    W tym przypadku nie obchodzi mnie to czy jedna z nich jest związana z członkiem 1d ;p
    Moge sie tylko domyslac ze duzo z obecnych fanek zachwyca sie LM ze wzgledu na Zerrie. Taka jest prawda, ale mimo wszystko są genialne i ich "wings" chodzi mi caly czas po glowie ^^
    Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze zaczełam słuchać little mix właśnie ze wzgledu na Zayna boo chiałam zobaczyc co robi jego dziewczyna noo i zaczełam słuchac i są na prawde super i kocham je wszystkie nie tylko perrie wrecz przeciwnie jesli miałabym wybierac moja ulubiona z tego zespołu to Jade a potem dopiero Perrie ;D ps. suuuuper blog

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog i zespół ale patrzcie jak piszecie posty co było w poprzednich bo to wkórzające czytać jedną informacje kilka razy

    OdpowiedzUsuń
  7. Co teraz dzieje się u dziewczyn? Nadal są w trasie? Koncertują?

    OdpowiedzUsuń
  8. Znów takie coś. Żałosna jesteś. Anonimy wróciły!!!!!!! I prawda wychodzi na jaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co ci chodzi? O,O
      Ogarnij się -,-

      Usuń
    2. ogarnij się? nowe słówko w twoim słowniku. Powinnaś raczej powiedzieć ,,takie coś'', no nie?

      Usuń
    3. Współczuję cie. Nie masz pewnie przyjaciół, dlatego całymi dniami pewnie wymyślasz beznadziejne komentarze, które i tak nikomu w niczym nie przeszkadzają nie pomagają. Nawet nie masz konta na bloggerze. Uważasz się za mega "fajną" bo napisałaś obraźliwy komentarz. W takim razie, z całego serca ci współczuję.

      Usuń
    4. jesteś głupia

      Usuń