wtorek, 23 października 2012

Takie Coś./ Little News

Hej Mixers!! Jak tam w szkole ?? Co tam u was? U mnie beznadziejnie ;/ Ale co tam :D
Hahaha, ostatnia moja lekcja polaka mnie rozwaliła
Nauczycielka ; Podaj mi swój e-mail to ci wyśle prace domową.
Ja : ...
Nauczycielka : ..
Ja : ...
Nauczycielka :
Ja : fuckmeonedirection@o2.pl
Nauczycielka ; <FACEPLAM>
No ale dobra dobra. Czas zacząć posty :D Z redaktorkami sie podzieliłyśmy zadaniami mianowicie ja zajmuje sie ask'iem, e-mailem i tam jeszcze czymś ^^ A reszta dziewczyn wyglądem stronki i postami.
Ale bardzoooooo mi sie nudzi więc robie post.
Zdjęcia z TT ;
Ok. I know I&#8217;m little. Hence LITTLE MIX! But this is taking the mic! This is the smallest pan ever! Perrie ♥ My pug boy Harvey is stealing all my swag guys! Lol Leigh xThat&#8217;s one way to keep them still&#8230;make up before they wake up To zdjęcie dodał makijażysta LM i podpisał < w tłumaczeniu > "To jeden ze sposobów, aby siedziały w miejscu ... make up zanim się obudzą" 
Widzieliście już Gangnam Style w wykonaniu LM? Mnie najbardziej rozwala Perrie <3 
 
Jade Bejbe <3


Dziewczyny i DNA w Asda House, zy coś takiego xdd
Dziewczyny 17.10 ;
Zdjęcie: Wczoraj :)
+ Prośba, komentujcie i lajkujcie więcej, a będzie się tu pojawiać coraz wiecej wiadomości! | Dmixie 
Dziewczyny w Glamour ;

Szczerze ? To powyżej to najładniejsze zdjęcie Pezz jakie widziałam 



1 komentarz:

  1. Album bedzie zaaajebistyy!! Chyba zostane Mixer i kupie ten album jak tylko sie pojawi :)

    OdpowiedzUsuń