środa, 12 grudnia 2012

Co sie dzieje z Perrie ?

Hej słoneczka !
Ja nadal chora ;/// A co u was ? Wsparłyście akcje #PolishMixersareproud ?   Ja nie mogłam  :c Wielki smutas.
Ale słoneczka ! Nie po to tu pisze, więc dowiedziałam sie DOKŁADNIE o wszystkim co jest z Pezzą.
Za moje początkowe odpowiedzi na asku, przepraszam i zaraz je poprawię xx


Otóż tak, Perrie miała operacje zaraz po przyjeździe z NY do UK. Przed i po operacji wspierał ją Zayn. Perrie była chora, mianowicie bolało ją gardło, a to lekarze postanowili o dodatkowym usunieńciu migdałków. Teraz Pezz czeka na doleczenie i powstanie ewentualnych komplikacji < OBY NIE :C >
Przez cały grudzień Perrie nie będzie brała udziału w występach, wywiadach oraz sesjach zdjęciowych. Nie będzie również pokazywała się publicznie.
Ale nie ma cie co sie martwić Mixers! Pezz miała już operacje i na razie z jej zdrowiem jest wszystko dobrze. A wczoraj odwiedził ją Zayn.

1 komentarz:

  1. Zerrie ♥
    To takie słodkie, że ją wspiera, ale i tak się o nią martwię!

    OdpowiedzUsuń