wtorek, 11 grudnia 2012

Little News/ Takie coś




Hej słoneczka !
Pewnie już po tytule mego posta odgadliście,  tak wróciłam. Jestem chora i mi sie nudzi więc piszę sobie posta. #zawszespoko. Teraz zamiast Suzi będę sie podpisywać Kitty, nie wiem czemu. Jak pewnie wiecie na blogu są nowe bloggerki. TAK #SPOSTRZEGAWCZOŚĆ xd
Przepraszam was słoneczka że tu wcale nie pisze, ale nie zajmuję sie na blogu postami. Trzeba sie jeszcze zająć Askiem < więc pytać !! xd > e-mailem i tam różnymi zakładkami. To teraz powiem wam taki mały #sekrecik, mianowicie jest nowy komixx. ;3 Ale to tajemnica! Nie mówić nikomu xd Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta ;3 Moge sie założyć że właśnie to śpiewałyście xD  Kurde, pamiętam jak wyemitowali świąteczny odcinek X-Factor z LM, moja mama sie poryczała ;C #mojamamajestMixerem ;3



Dodam jeszcze troche zdjęć z Capital FM Jingle Bell Ball, no bo przeciesz ich jeszcze nie widziałyście xd
Little Mix Backstage at Capital Fm Jingle Bell Ball
Dobra, ja nie obczajam stylizacji Jesy i tego kaptura, ale niech robi jak sie jej podoba, bo i tak pięknie wygląda                        #NOHATE


Jak wiecie, bo Meggie pisała wcześniej, Pezz jest chora i jest w szpitalu. Prawdopodobnie będzie mieć operacje, jej mama siedzi przy niej z Katie < przyjaciółka Pezz> 24/7 . Odwiedzili ją też już prawie wszyscy z 1D oprócz Hazzy. -.-' No tak, bo on sie musi z Taylor obściskiwać.

  <--- Hahaha  xd

W sobote był finał X-Factor 2012. Dziewczyny zostały zaproszone na imprezę po finale, zjawiły sie tam tylko Leigh i Jesy. Opowiadały, że wróciły im wspomnienia C; #proud
 \


 

Jak Leigh ślicznie wyglądała *___________________* #umarłam


W necie pojawiły sie nowe zdjęcie Zerrie, z Olimpiady i z ich pierwszej randki ;
 
Obok Pezz siedzi Katie [<3] Eleanor i Louis
 
  Omnomnommnom <3


Plus, nowe zdjęcia do sesji Notion Magazine ;

New picture for Notion magazineNew picture for Notion magazine

Niedawno dziewczyny wystąpiły w programie rozrywkowym Celebrity Juice,    
Najlepsza jest część 3 :DDDD

Dobra, to teraz mam dla was takie małe pytanko :
Może zrobimy akcje na Twitterze #PolandwantshealthierPerrie albo coś w tym stylu ?
Bo bardzo tęsknie za Pezz, jak z resztą i wy ;3
To napiszcie mi w komentarzach co o tym sądzicie..

A tu taka niespodzianka dla was odemnie ;
KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz