poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Heej :)
Pewnie nie wszyscy mnie znacie, więc sie przedstawie :) Nazywam sie Lila i jestem założycielką tego bloga :)
Dziś, właśnie dziś jest 2 rocznica powstania Oficjalnego Polskiego Bloga o Little Mix. Chciałabym wam powiedzieć, że bardzo dziękuję wam że tak często odwiedzacie naszą stronkę, oraz za to że z nami jesteście :)
Chciałabym również podziękować bardzo serdecznie dziewczynom, które teraz pracują na blogu, bo bez  was to nie ma sensu :* Autorzy bloga zmieniali się 4 razy, ale teraz na blogu są ci najlepsi :)
Dziękuję także Maggie za jej ciężką prace, która obecnie ma przerwę w pisaniu postów, ale nadal jest z nami i jest jedną z redaktorek :) <3

Okej, to teraz przechodzimy do konkursu :)
Konkurs dotyczy NAGŁÓWKA NA NASZ BLOG.
Swoje prace nadsyłajcie do nas drogą mailową na adres : little-mix@wp.pl , najpiękniejszy nagłówek oczywiście zostanie uwieczniony na naszym blogu, oraz dostanie "darmową reklame" gdyż zareklamujemy blog wybrany przez zwycięzce/zwyciężczynie właśnie tutaj :) Dziennie mamy po 800-1000 wyświetleń, więc chyba fajnie wygrać coś takiego :)
Nagłówki wysyłajcie do nas do 10 maja 2013 roku. Dnia 11 maja zostaną ogłoszone wyniki. Jak na razie to tyle Mixers o blogu, czekamy na wasze kreatywne prace i dziękujemy za to że odwiedzacie nasz blog :)

________________________________________________
A teraz trochę spraw organizacyjnych. Jak wspominałam na początku, to ja założyłam naszego bloga i zajmuje się na razie tylko e-mailem oraz askiem. Niestety, często mam tak, że nie moge mieć dostępu do internetu, więc nie odpisuje na e-maile oraz nie odpowiadam na pytania. Jeśli nie dostaniecie odpowiedzi na pytanie, to proszę nie denerwujcie sie, ale niestety nie mam czasu na ciągłe odpowiadanie na pytania. Jest mi bardzo przykro, że z powodu braaku czasu musiałam zrezygnować z pisania postów, ale ciągle tu zaglądam i nadzoruje prace dziewczyn. Pozdrawiam was kochane :)


Love, Lila

5 komentarzy:

  1. Mam pomysł na NAGŁÓWEK : https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSBEQ-uJeppIgLaE0s6vT81M1-tTWtxrv_8sIWjY3qvkaekXemP6Q

    OdpowiedzUsuń
  2. jak 2? jeszcze LM wtedy nie byłlo :o

    OdpowiedzUsuń