środa, 26 czerwca 2013

Bill Board

            Już za dwa dni WAKACJE! Czy wam ten rok też tak szybko zleciał? Bo mi stanowczo za szybko. Jeszcze jakiś czas temu byłam przekonana, że na zakończeniu nie będę płakać, ale coraz bardziej zaczynam sobie uświadamiać, że będę tęsknić za tymi wszystkimi ludźmi...
     Chciałam się też pochwalić, że dzisiaj się dowiedziałam, że mam wyróżnienie na koniec, znaczy nie mam czeronego paska, ale powyżej średniej 4.50 jest wyróżnienie ;D. Nie, nie wiem jaką mam średnią xD
  A u was jak tam ? Wszyscy zadowoleni z ocen i z tego, że już w piątek WAKACJE ^_^ ?
                                                                                                                                           Staffy ♥


Little Mix w Bill Board - Quiz co dziewczyny wiedzą o sobie nawzajem ;>



Perrie odwiedziła dzisiaj swoją starą szkołę ;>


Tekst piosenki, którą napisała Leigh


Wczoraj w studio przy pisaniu piosenek



Zdjęcia z fanami z wczoraj








Staffy
xoxo

1 komentarz: