czwartek, 18 lipca 2013

News

Zdjęcie dziewczyn kilka dni temu w Heathrow.


Jade dodała nowe zdjęcie na twittera, chwaląc się, że nareszcie przyszło jej zamówienie - czapka.


Wczoraj Leigh-Anne spędzała czas z rodziną/bliskimi przyjaciółmi w swoim mieście, oraz odwiedziła starą szkołę.



Śpiący Maurice (waah, ale urósł).


Nowe zdjęcia dziewczyn z festiwalu Wireless.








Oraz nowe zdjęcia z budki fotograficznej.




Wczoraj na youtube został opublikowany filmik z Little Mix za kulisami festiwalu Wireless i T in the Park.
"W weekend w lecie 2013, miałem przyjemność grać na Wireless Festival, oraz T in the Park dla zwyciężczyń X Factor, Little Mix. Tutaj posmakujcie kilku wydarzeń za kulisami."


Co tam u was? U dziewczyn jak na razie nie dzieje się nic ciekawego, u mnie z resztą też. Czas na odsypianie całego roku szkolnego w swoim domku, haha. Miłego czwartku!
- Lola

5 komentarzy:

  1. Świetne, swoją drogą chciałabym mieć takie same włosy jak Perrie (chodzi mi o kolor).
    PS. Mogłybyście zrobić archiwum bloga, bo jestem tu od niedawna i chciałabym poczytać wszystkie wasze posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie da się zrobić archiwum.

      Usuń
    2. Kocham, kocham, kocham włosy Perrie też bym chciała taki kolor jak ma teraz. ;)

      Usuń
  2. da się zrobić archiwum. też mam bloga na blogspocie i mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam dostępu do wyglądu bloga, więc nie wiem. Ale możliwe, że się nie da, ponieważ wszystkie możliwe miejsca na gadżety są już pozajmowane :)

      Usuń