wtorek, 21 stycznia 2014

News

Dzień dobry! Chciałam dodać notkę wcześniej, ale zostałam wyprzedzona, więc niewiele mam do powiedzenia ;D 

You Generation na YT opublikowało ''Accent Chalange'' z LM Link

Z Liberii.

LittleMix



Kilka zdjęć z BBC Radio 1, gdzie odbyła się premiera Word UpLink 1 do WU Link 2 do WU

Tumblr

Tumblr

The girls this morning at BBC Radio 1 Studios

A propos Word Up...

Untitled

Untitled


LM dla magazynu Fault *____*







To chyba na tyle <3 
(Mam nadzieję, że nie przeszkadzają Wam gify, bo uwielbiam je dodawać ;))


Lenaya
xxx


8 komentarzy:

  1. Też kocham gify *o*, masz tumbla?
    Uważam, że ta sesja jest jedną z najlepszych jakie dziewczyny dotąd miały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudnie wyglądają w tej sesji! lenaya-1d.tumblr.com :) x

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie chcę się spieszyć, ale będzie jeszcze lepiej! :) x

      Usuń
  3. Super post, fajnie, że blog znowu jest aktywny. Sesja do Sport Relief super, zazwyczaj robią im takie raczej brzydkie plastikowe sesje, a tutaj świetnie. A Perrie to już w ogóle, a to, że zdjęła pierścionek, żeby okazać szacunek, no sam zachwyt. A piosenka bardzo fajna, dziewczyny znowu pokazały na co je stać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sesja definitywnie bardziej naturalna. A co do pierścionka Perrie, to nie zauważyłam ;o ! :) x

      Usuń
  4. ooooo jak dobrze ze blog zaczął istniec ! bo sory ale wczesniej tak jakby nie istniał xd Lenaya i Spencer to nowe adminki ? tak ? czy jeszcze jakies ?? fajnie by było jakbyscie sie jakos podziliły zeby nie dawac tych info co juz było ;D i wgl , moze byscie pomyslłay nad zmianą wystronju bloga :D hihi bo ten obecny troche jest nudny i cały biały... xd moze tez dodały jakies nowe zakładki np. z trasą dziewczyn ? ;P powodzenia i licze na was ;*** Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wydaje mi się, że tylko ja i Spencer. Mam mnóstwo pomysłów, ale czekam, aż dziewczyny je zaakceptują, bo niestety na razie nie mogę ich wcielić. :) x

      Usuń