wtorek, 28 stycznia 2014

Small Information

Czeeeść :)
Co tam u Was? Ja nie poszłam dziś do szkoły więc postanowiłam, że notka pojawi się wcześniej niż zwykle. :)
Little Mix wciąż są w Japonii. Informacji nie mam zbyt wiele, ale zawsze lepsze coś niż nic :)


Twitter

Zacznijmy od Twittera, na którym pojawiły się 2 nowe zdjęcia.

*Jade i Leigh dodały fotkę z dopiskiem " Właśnie wróciłyśmy z urodzinowego karaoke @RycardoGomez. Wszystkiego najlepszego, mamy nadzieję, że podobało Ci się wyginanie mikrofonu!"

Link do zdjęcia



* Jade dodała również zdjęcie swoich nowych butów i skarpet od Mixers " Mam nadzieję, ze lubicie moje obcasy Mixers?! I moje piękne skarpety od boyMixer z ostatniej nocy?! "  - to byłoby dosłowne tłumaczenie, pewnie niektórym dziwnie wygląda to "z ostatniej nocy" na tt jest ograniczona ilośc znaków i zeby było krócej niektóre posty mogą być trochę dziwnie napisane, ale na pewno każdy się domyśla, że chodzi o mniej więcej coś takiego " I skarpetki, które ostatniej nocy dostałam od boyMixer!?" :)

Link do zdjęcia



To na tyle z najnowszych informacji. Teraz dodam kilka zdjęc z Japonii, których nie było jeszcze w żadnym poście :)

















I na koniec krótka ciekawostka, mianowicie już w lutym, dokładniej 3 lutego LM zaczynają podpisywanie płyty Salute. Spotkanie z dziewczynami odbędzie się w New Jersey w USA. :)


Spencer xx

1 komentarz:

  1. Spencer oczywiscie twoje posty tez czytamy , tylko juz poprostu nie ma co napisac , wiec nie martw sie , ze pod nimi nie ma komentarzy :) Dobrze , ze dodajesz . Czekamy na zmiany ;)) Nat :*

    OdpowiedzUsuń