piątek, 24 stycznia 2014

Wiadomość Lenai

Witajcie! 
Chciałabym wyjaśnić kilka spraw, które pewnie chciałybyście wiedzieć...
Ja niestety mogę tylko dodawać notki, nie wiem jak Spencer. Na razie jest małe zamieszanie, ale myślę, że niedługo wszystko się ustabilizuje. Główną administratorką jest Zuzia. Spytałam jej się o wygląd bloga itd., ale nie dostałam jeszcze odpowiedzi. Z chęcią bym się zajęła zarówn askiem jak i szablonem, a jeśli by się Wam nie spodobało to można by wszystko zmienić. Zrobiłabym to wcześniej, ale nie jestem do tego uprawniona. 
Także, jeśli Zuzia albo Spencer, to czytacie, to napiszcie do mnie co o tym sądzicie. Może każda z nas mogłaby przedstawić swoje propozycje i wybierzemy najlepsze? 
Ech, trochę to zagmatwane, ale myślę, że wiecie o co mi chodzi.



Jeśli macie jakieś pytania, rady, czy cokolwiek, to piszcie do mnie:

Twitter @Lenaya_
Tumblr lenaya-1d.tumblr.com
Lub mój blog o 1D gossiplenaya.blogspot.com


Lenaya
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz