poniedziałek, 3 marca 2014

NEWS

Dzień dobry, jak mija pierwszy dzień szkoły po weekendzie (bądź feriach, tak jak to jest w moim przypadku)? :)
Z tego względu, że w tamtym tygodniu miałam wolne od dodawania notek ze względu na wyjazd, w tym odpocznie sobie Lenaya :)
Nie będę robiła jakiegoś długiego wstępu postu i od razu przejdziemy do rzeczy:



THE NEON LIGHTS TOUR 

Marzec dziewczyny zaczęły od koncertowania z Demi Lovato, oraz od pobytu w Filadelfii. 01.03 wystąpiły w Camden. Wybaczcie, ale mam jakiś problem z zapisaniem zdjęć na komputerze więc dodam tylko filmiki, mam nadzieję, że nie będziecie mieli mi tego za złe :)
Little Me
DNA
How Ya Doin'
Wings
Move
Salute
Word Up!

2 marca nasze idolki wystąpiły w Fairfax, w USA oczywiście, lecz z tego wydarzenia znalazłam tylko 2 filmiki :/
Wings
i kawałeczek Little Me
Następny koncert odbędzie się już w środę. :)



FILADELFIA

Tak jak wspomniałam wcześniej, dziewczyny 1 marca były w Filadelfii a przyjechały tam prawdopodobnie 28 lutego.

Radio Q102 Performance Theatre, nie mam żadnego wywiadu ani nagrania. (jeej jak Jade cudownie wygląda w wyprostowanych włosach *.* )
























...i opuszczając studio :)











WORD UP! 

NIE WIEM CZY O TYM WIECIE, ALE DZIŚ POJAWIŁ SIĘ DŁUGO OCZEKIWANY PRZEZ NAS NOWY TELEDYSK LITTLE MIX! :3



I jak wrażenia po obejrzeniu? Mi osobiście teledysk bardzo się podoba! :)


Na dziś to już koniec. Przepraszam, że post był taki troszkę "obszerny".
Następne newsy pojawią się prawdopodobnie w czwartek.
Buziaki, Spencer xx


1 komentarz: